miércoles, 2 de febrero de 2011

IV Gran Trobada Steampunk: Modernisme


Dia: diumenge, 6 de febrer de 2011.
Lloc: Parc Güell, Barcelona.
Preu: gratuït i obert.

Un any més la nova edició de la Gran Trobada Steampunk.

Jobilosa trobada d'afeccionats al retrofuturisme. Tertúlies improvisades, pique-nique i tastets de menjar original inspirat per la temàtica portat per cada assistent i per compartir, duels (duelsoft) de la mà dels àrbitres de Europe 1900, i moltes més activitats d'ociós entreteniment.

Per a totes les edats. Res és obligatori, però sí molt recomanable.
Important venir ben vestit per a la ocasió (steampunk, dieselpunk, històric,...) amb un bon toc Modernista.



Vingueu preparats amb picnic, què en farem un! No és gens obligatori, però animem a què us prepareu amb carmanyoles amb deliciosos i escaients plats, i/o amb quelcom per compartir en germanor, sobretot!

Ens trobarem a les 11 del matí fins a dos quarts de dotze a l'entrada de la font de la Salamandra, pel carrer Olot. Per a accedir-hi recomanem el metro, des de L3 Vallcarca. Consulteu TMB i plànols.



Plans:
  • De 11h a 11,30h trobada a l'entrada del carrer Olot.
  • De 11,30h a 12,30h, passejada.
  • De 12,30h a 13,30h (o abans) duel de rayguns i armes (no reales), sota normes i arbitratge de duelsoft del joc Europe 1900, de la mà dels seus creadors, Vol 145.
  • 13,30h: a la recerca d'espai pel picnic. Picnic dels assistents (nota: si fes molt fred, ens desplaçaríem a algun lloc, però avisarem amb temps a poder ser el dia abans per a preveure els aliments).
  • 15,30h a 17h, passejada per tot el complex.
  • 18h, dissolució. Es pot contemplar la possibilitat d'anar a prendre un café a un lloc tancat per als qui ho dessitgin, transformant-se en tertúlia.
Tindrem la presència de varis fotògrafs, entre ells el Fotoclub Terrassa. Si tens càmara, respecte i ganes d'inspiració, vine't!

Foto per Lady Oz de la II Gran Trobada Steampunk, Febrer 2010





~~~~~~~~~~~~~~ESPAÑOL~~~~~~~~~~~~~~

Un año más la nueva edición del Gran Encuentro Steampunk (al aire libre).

Jubiloso encuentro de aficionados al retrofuturismo. Tertulias improvisadas, pique-nique y degustaciones de comida original inspirada en la temática llevado por cada asistente y para compartir, duelos (duelsoft) de la mano de los árbitros de Europe 1900, y muchas más actividades de ocioso entretenimiento.

Para todas las edades. Nada es obligatorio, pero sí muy recomendable.

Importante venir bien vestido para la ocasión (steampunk, dieselpunk, histórico,....) con un toque Modernista/Art Nouveau.



Venid preparados con picnic, ¡qué haremos uno! No es para nada obligatorio, pero animamos a que os preparéis con "tuppers" con deliciosos y adecuados platos, y/o con algo para compartir en comunidad, ¡sobretodo!
Foto por Lady Oz, II Gran Encuentro Steampunk, febrero 2010


Nos encontraremos a las 11 de la mañana a once y media en la entrada de la fuente de la Salamandra, por la calle Olot.
Para acceder recomendamos el metro, desde L3 Vallcarca. Consultad TMB y planos.





Planes:
  • De 11h a 11,30h encuentro en la entrada de la calle Olot.
  • De 11,30h a 12,30h, paseo.
  • De 12,30h a 13,30h (o antes) duelo de rayguns y armas (no reales), bajo normas y arbitraje de duelsoft del juego Europe 1900, de la mano de sus creadores, Vol 145.
  • 13,30h: a la búsqueda del espacio para el picnic. Picnic de los asistentes (nota: si hiciera mucho frío, nos desplazaríamos a algún luga, pero avisaremos con tiempo a poder ser el día antes para prever los alimentos).
  • 15,30h a 17h, paseo por todo el complejo.
  • 18h, disolución. Se puede contemplar la posibilidad de ir a tomar un café a algún lugar cerrado para los que lo deseen, transformándose en tertúlia.
Tendremos la presencia de varios fotógrafos, entre ellos el Fotoclub Terrassa. Si tienes cámara, respeto y ganas de inspiración, ¡vénte!

NOTA:
En caso de lluvia, nieve, u otros problemas ajenos se anulará, o con previo aviso se hará una actividad paralela y adaptada. En caso de no poder realizarse una vez llegados allí, nos moveremos por la zona.


Col·laboren amb nosaltres: Vol 145, i Fotoclub Terrassa.


Ver mapa más grande

2 comentarios:

  1. Nos vemos allí el domingo damas y caballeros!!!

    ResponderEliminar
  2. Sin duda un encuentro la mar de divertido y sobretodo entretenido, gracias a todos los asistentes y os esperamos en la próxima a todos/as!!!

    ResponderEliminar