jueves, 17 de marzo de 2011

Reunió d'acollida de socis i propostes/ Reunión de acogida de socios y propuestas



Aquest proper dissabte (19 de març) celebrarem a la Cervesera Artesana, lloc únic i encantador on es produeix cervesa artesanal però que a més funciona com a bar normal, la nostra primera reunió per a socis, on acollirem idees, propostes, i per suposat informarem als que així ho vulguin de les finalitats i activitats, així com avantatges, de formar part de la nostra Associació.

En aquest cas, ens reunirem a partir de les 18h, on esperem que els qui desitgin reunir-s'hi siguin puntuals com un rellotge suís abans de les 18,15h (hora d'inici de la reunió), a menys que sigui impossible ser-hi. Per a això també es pot arribar més tard (calculem que hi serem fins a les 20h-21h), o bé, si així ho desitgen, enviar-nos un correu a asscatsar@gmail.com per demanar-nos el butlletí i altre informació.

Esperem veure-us!

c/ Sant Agustí 14, prop de L3/L5 Diagonal

----

Este próximo sábado (19 de marzo) celebraremos a la Cervesera Artesana, lugar único y encantador donde se produce cerveza artesanal pero que además funciona como bar normal, nuestra primera reunión de socios, donde acogeremos ideas, propuestas, y por supuesto informaremos a los que así lo quieran de los fines y actividades, así como ventajas, de formar parte de nuestra asociación.

En este caso nos reuniremos a partir de las 18h, donde esperamos que los que desean reunirse sean puntuales como un reloj suizo antes de las 18,15h (hora de inicio de la reunión), a menos que sea imposible ser. Para ello también se puede llegar más tarde (calculamos que estaremos hasta las 20h-21h), o bien, si así lo desean, enviarnos un correo a asscatsar@gmail.com para pedirnos el boletín y otra información

¡Esperamos veros!

1 comentario: